Անկեղծության շաբաթ

Մոտավորապես մի ամիս կամ ավելի շատ առաջ էր, որ չգիտեմ ինչ էր պատահել իմ կամ շրջապատիս ծանոթ ու անծանոթ մարդկանց հետ: Սաղի հետ մի բան ըլնում էր, ու էտ ընթացքում էլ ոնց որ թե իմ կյանքը լավ էր ընթանում ու հիմնականում վերելքի պահեր էին: Մի շաբաթվա մեջ 3 աղջիկ ուզեց հետս անկեղծանար: Ոչ մեկին էլ լավ չէի ճանաչում, հիմնականում մի քանի բառ էինք փոխանակել, էն էլ օնլայն: Սենց բան եղել էր հետս մի քանի տարի առաջ, դպրոցական վախտերս, երբ դասարանի կեսից ավելին, ներառյալ դասատուներս անկեղծանում էին մոտս: Մի պահ ինձ թվում էր, թե տերտեր եմ դարձել :) Էն որ մի հատ պոստ ունեի խորհուրդներ տալու մասին, մի անգամ էլ ասեմ, որ էտ ճիշտ ա ու էս անգամ էլ իմ խորհուրդները օգնեցին իրանց: Էտ ժամանակ ես արդեն իրանցից լավ եմ զգում ինձ, որ կարողացա մի բանով օգնած ըլնեմ իրանց: Միշտ պատրաստ եմ friend list-իս ու ոչ միայն իրանց օգնել ինչով կարամ, մենակ մի փոքր ցանկություն ունենամ :D Տենամ ինչ եմ անում, մեկ-մեկ էլ ինձ օգնեմ…

P.S. - Արդեն երկար ժամանակ ա անցել, ինչ վերջին գրառումս եմ արել, պատճառն էն էր, որ շատ զբաղված էի ու տենց լիքը անիմաստ ու իմաստավոր պատճառաբանություններ… Գրելու ու ասելու բան միշտ էլ ունեմ, ուղղակի հավես չեմ անում էտ ամեն ինչը հատ-հատ, տառ-տառ հավաքեմ ու քցեմ բլոգ: Լավ մնացեք…

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Անկեղծության շաբաթ ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 6 komentar: di postingan Անկեղծության շաբաթ
 

6 կարծիք:

Դավիթ said... | March 21, 2011

Վահագ էն խորհուրդների պոստը չի բացում ու մեկ էլ տերտերի վրա բացել էր :D

Վահագն Քեշիշյան said... | March 21, 2011

Ոչինչ, մի քիչ սպասի, կդզվի :) Տերտերը մի քիչ մեղմ ասեցի, ուրիշ բան էի ուզում գրեի, բայց դե չգրեցի :D

Դավիթ said... | March 21, 2011

:D :D :D լաաաավ էլ մեղմ ես ասել :Դ :Դ տերտերը ուուուուր, էտ քո ուզածը ուուուր :D :D

Վահագն Քեշիշյան said... | March 21, 2011

Դե որ խոստովանություն են անում, դրա հետ եմ էլի :Դ

vahe shahverdyan said... | March 22, 2011

barev dzez shutov menq bacelu enq varkanishayin web kayq , vorum nerarelu enq shabatva lavaguyn tas blogner@ kcankanaq masnakcel ayd mrcuytin ?????????

Վահագն Քեշիշյան said... | March 22, 2011

Հա, բայց ավելի լավ կլնի կոնկրետ մանրամասներ իմանամ: