Բարի գալուստի գրառում


Նախ բարի գալուստ իմ անձնական կայք:
Ինչպես հիշում եք, ես իմ բլոգում խոստացել էի, որ մայիսի 1-ին` ծննդյանս օրը, բոլորին ներկայացնելու եմ իմ անձնական կայքը արդեն իր նոր անունով: Դե ինչ, ինչպես արդեն տեսաք, իմ նոր կայքի հասցեն www.keshishyan.info է: Այստեղ ես կփորձեմ փոքր ինչ ավելի կոնկրետ լինել, հնարավորին չափ զուսպ, բայց եւ այնպես չեն բացառվում նաեւ անզուսպ գրառումները: Արդեն երեւի բոլորիդ պարզ է, թե ես ինչ բնավորություն ունեմ: Հիմնականում ես չեմ կարողանում աչք փակել անարդարությունների վրա, այդ պատճառով էլ գրառումներիս մեծ մասը բողոքներ են: Ասեմ նաեւ, որ կայքիս բոլոր գրառումների անվան մեջ լինելու է “գրառում” բառ, ինչպես օրինակ հենց այս գրառման անվանումն է` “Բարի գալուստի գրառում”: Հիմա այսքանով կբավարարվեմ: Սպասեք շատ ավելի հետաքրքիր գրառումների, ինչպես նաև լավ նորությունների: Շնորհակալություն, որ այցելեցիր կայքս: Դեռ կտեսնվենք…

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Բարի գալուստի գրառում ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 5 komentar: di postingan Բարի գալուստի գրառում
 

5 կարծիք:

blog.bit.am said... | April 30, 2011

Շնորհավոր լինի ու առաջին կլիկս անմոռանալի լինի ու խերով լինի;) , լիքը անվտագ կյանք ու լիքը հաջողություններ քո բլոգին + լիքը լավ մտքեր)))

Arxangelo said... | April 30, 2011

բարի երթ բլոգիդ Վահագ ջան, հուսանք լավ գրառումներ կտեսնենք քո կողմից ու բարով մաշես ;)

Unknown said... | April 30, 2011

Շնորհավոր, բարով մաշես :) թող շատ այցելություններ ունենա և լավ գրառումներ անես :Դ

Armen Mkrtchyan said... | May 01, 2011

Շնորհավոր

Ավետիսյան said... | May 01, 2011

շնորհավոր x2 ;) համ ծնունդդ համ բլոգդ :Դ