Եվրոպայի օր: Երիտասարդական մրցույց

1950 թվականի մայիսի 9-ին Ֆրանսիայի արտգործնախարար Ռոբերտ Շումանը առաջարկեց պատերազմներից հոգնած Եվրոպային միացնել իրենց տնտեսական ներուժը: Այս առաջարկը պատմության մեջ հայտնի է որպես "Շումանի պլան" եւ այն դարձավ Եվրամիության հիմնաքարը: Հետագայում, երբ արդեն Եվրամիությունը կազմավորվել էր, մայիսի 9-ը հայտարարվեց որպես Եվրոպայի օր: Այն տոնախմբություններով նշում են Եվրամիության անդամ բոլոր երկրներում: 2006 թվականից այն նշվում է նաեւ Հայաստանում: Այս տարի Եվրոպայի օրվա հետ կապված կազմակերպվել է տեսահոլովակների երիտասարդական մրցույթ, որին մասնակցում եմ ես: Հիմա, խնդրում եմ քեզ, որ դու YouTube-ում Like անես էս վիդեոն: Նախապես ասում եմ մերսի, որովհետեւ վստահ եմ, որ դու կհավանես այն :)

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Եվրոպայի օր: Երիտասարդական մրցույց ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1կարծիք: di postingan Եվրոպայի օր: Երիտասարդական մրցույց
 

1 կարծիք:

Hayk Akarmazyan said... | May 06, 2011

ԱՋԱԿՑԵՆՔ ՎԱՀԱԳՆ ՔԵՇԻՇՅԱՆԻ ՏԵՍԱՀՈԼՈՎԱԿԻՆ http://www.akarmazyan.com/video/5346