Արդեն զզվցրեցիք… ինչքան կարելի ա

Այսօր մտել էի ամբիոն, որպեսզի բողոքարկեմ քննության իմ գնահատականը: Երկուշաբթի հանձնեցինք քննությունը եւ արդյունքները իմացանք հաջորդ օրը: Թեստը բաղկացած էր 1 տեսական հարցից եւ 2 խնդրից: կուրսի մեծ մասը, որպեսզի ավելորդ ժամանակ չվատնի, հենց սկզբից գրեց խնդիրները: Խնդիրները այնքան հեշտ էին, որ անգամ ամենավատ սովորող ուսանողը կարողացավ դրանք ճիշտ եւ առանց սխալների գրել, դե էլ չեմ ասում մի քիչ կամ շատ լավ սովորողների մասին, ովքեր 5 րոպեում կարող էին գրել: Երբ հայտնեցին գնահատականները, պարզվեց, որ երբ բոլորս գրել էինք նույն բանը եւ, ընդ որում, ճիշտ, ստացել ենք տարբեր գնահատականներ: Այսօր մտա բողոքարկելու: Բացեցի գրավորս, տեսա, որ այնտեղ ոչ մի նշան չկա, որը ինձ կտեղեկացներ, որ սխալ եմ գրել: Դասախոսին ասում եմ.


-Սխալ չեմ արել` ինչի՞ ես ցածր գնահատել (արդեն այն աստիճանի էր հասցրել, որ “դու”-ով էի խոսում):


-Եթե ցածր եմ դրել, ուրեմն մի սխալ ես արել:


-Լավ, եթե սխալ եմ արել, ուրեմն ցույց տուր:


Նայում է, նայում է, ոչինչ չի գտնում (ոնց որ արյունը գլխին տար):


-Եթե ցածր եմ դրել` մի սխալ արել ես: Երեւի մոռացել եմ նշել:


-Ախր լավ նայի, անգամ ջնջում չեմ արել:


-Լավ, մյուս դասամիջոցին արի, մինչ այդ մի բան կգտնեմ:


-Հա, կհասցնես գրիչով մի բան փոխել: Դա էլ կլինի ապացույց:


Հաջորդ դասամիջոցին գնացի եւ նա ասաց.


-Դա իմ սխալն է եղել եւ գնահատականների ամփոփման ժամանակ քեզ բարձր կգնահատեմ:


-Ես քեզ դեռ կհիշեցնեմ:


Սպասենք, տեսնենք` հունվարին ինչ կանի:

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Արդեն զզվցրեցիք… ինչքան կարելի ա ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Արդեն զզվցրեցիք… ինչքան կարելի ա
 

0 կարծիք: