Երգ, թուրք, քյաբաբ…

Միացնում ես TV-ն ու ուզում ես մի հատ նորմալ հայկական երգ լսես: Որ ալիքը միացնում ես մի հատ կարգին ոչ երգ կա, ոչ երգիչ: Սաղ երգերը արհեստական, փողով գրած երգեր են “տառապյալ սիրո” մասին: Սաղ սիրո մասին են երգում` մեծից փոքր: Հա, հա, փոքրերն էլ են երգում, որ ծնողական սիրուց բացի ուրիշ սեր չգիտեն: Երգում են առանց հասկանալու, թե ինչ են երգում: “Շոուբիզնեսն” էլ ոնց որ Գրողների միությունն ըլնի, սաղ օրը կռվում են: Մեկը ասում ա կորցնում ենք մեր հայկականը, ավանդականը, մյուսն էլ ասում ա երիտասարդները զարգանում են ու չեն կարա մենակ ժողովրդական երգել: Ախր հիմա հազարից մեկն ա, որ կարում ա նորմալ երգի, թե չէ մնացածը անկապ կլկլում են ու դրանց էլ զոռով առաջ են տանում էն մարդիկ, ովքեր իբր հայկական “շոուբիզնեսի կնքահայրերն” են: Արդեն երգիչները ռեստորաններից ավելի շատ են, դրա համար էլ պիտի քյաբաբի բուդկեքում երգեն: Как раз թուրքական քյաբաբն ու թուրքական կլկլոցը իրար հետ լավ ախորժակ կբացեն բաց սահմանով Հայաստան եկող թուրքերի մոտ ու Հայաստանում փոքր բիզնեսը կծաղկի եւ բոլորը երջանիկ կլինեն:

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Երգ, թուրք, քյաբաբ… ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 3 komentar: di postingan Երգ, թուրք, քյաբաբ…
 

3 կարծիք:

125... said... | December 10, 2010

Մեր երգիչներն արվեստի մարդիկ են, մի քանի արեգակնային մեծության աստղեր․ Ես մեռնեմ դրանց աստեղային փայլին․ Երազում եմ, որ սիրած աղջիկ ունենամ, իրան աստղ չեմ նվիրի, կտանեմ մի ռեստորան, թող մոտիկից երգող աստղերի տեսնի․

Վահագն Քեշիշյան said... | December 10, 2010

Էտ աստղերը էնքան փայլուն են, որ թքես իրանց վրա կխամրեն:D

Tigran said... | December 10, 2010

դրա համար միանում ես ինտերնետ, մտնում ես last.fm ու լսում ես քո ուզած երգը կամ 101.ru:ես տենց եմ անում, թե չէ մնաս հայերի հույսին, կարողա ծերանաս