Ճաշակին ընկեր չկա

Հիմա որ կողմը նայում ես, տենում ես, որ ճաշակն ու մտածողությունը Հայաստանում բացակայում ա: Ում նայում ես կամ ռաբիս ա լսում, կամ բլատնոյ: Շատերը կան, որ ռուսերեն ընդհանրապես չեն հասկանում, բայց իրանք “գողական” տղա են ու “գողական” տղեն պիտի բլատնոյ լսի: Մեկ-մեկ էլ ընենց են լսում, ոնց որ իրենց սրտի ամենահոգեհարազատ երգն ա ու էտ երգում արտահայտվում են վերին գաղափարներ կյանքի, մոր, հոր եւ այլնի մասին: Բայց դե սրանք չեն հասկանում, որ էն մարդիկ, ովքեր լսում են էդ երգերը, իսկականից կյանքի փորձ ունեցել են եւ այդ երգերը մինչեւ վերջ հասկանում են, այլ ոչ թե մեր քյառթերի նման, որ երաժշտությունը դզում ա կամ “լավ տղերքը” լսում են, դրա համար են լսում, որովհետեւ իրանք էլ են “լավ տղա” (անտանելի ա): Տենց չի: Կամ էլ մի հայի տեսել եք մինչեւ 30 տարեկան, որ ռեպ ա լսում ու բառերը հասկանում ա /բացառությամբ մի քանի դեպքերի/ ու իրան մենակ ցկցկոցն ու բասերը չեն դզում, որ մաշնեն դռդռաաա, ու էտի հլը հերիք չի, կողի ավտոներն էլ հետը: Հիմա անդրադառնանք ռաբիսին: Նախ ասեմ, որ “ռաբիս”-ը գրվում ա “ս”-ով, այլ ոչ թե “զ”-ով, որը սովորաբար տենում ենք: Ռաբիսը իրականում այն չէ, ինչը մենք սովոր ենք անվանել: Մենք թուրքական կլկլոցն ու անիմաստ բառերը, հոգեմաշ անող երգերն ենք անվանում ռաբիս: Հլը մի հատ ռաբիս երգ գտեք ու աբռերը ուշադիր լսեք: Լավ լսեք: Մի հատ էլ ուրիշ երգ լսեք ու բառերը համեմատեք: Տեսեք նույն բանն ա, ուղղակի մեկը մեկից տանջահար անող: Զարմանում եմ, թե էդքան երգիչ ու երգ որտեղից? Էդ երգերը լսողները չունեն սեփական մտածողություն եւ առաջնոդվում են նրանով, ինչ տենում են իրանց շրջապատում ու չեն էլ հասկանում, թե ինչ են անում: Ոնց որ հիպնոզի տակ ըլնեն: Նույնը վերաբերում ա նաեւ քյառթերին: Քյառթը մտածելակերպ ա եւ հայկական ավանդապահության եւ նահապետիզմի վատ կրկնօրինակումն ա ու խեղաթյուրումը: Այսքանին գումարվել ա նաեւ “սուտի գողականությունը” ու դարձել ա ահավոր եւ անտանելի մի բան: Այս ամենը գոյություն ունի նաեւ հագնվելու հետ կապված: Թե էտ սեւի մեջ ինչ են գտել??? Երեւի ուշ ա կեղտոտվում ու 2 շաբաթվա չլողանալը լավ քողարկում ա: Կամ էդ հաշված չոլկեն: Երեւի էդ էլ չսանրվելու լավ միջոց ա: Ախր էդ քյառթերի ու վերը նշվածների մեծ մասը, որ ուրիշ ձեւ ներկայանար հասարակությանը, կարար շատ լավ, ժամանակակից ու զարգացած մարդ լիներ: Բայց… Ցավոք սրտի /մի տեսակ շատ եմ օգտագործում post-երումս/ իրանք չունեն սեփական մտածելակերպ: Համենայն դեպս այս ամենը իմ կարծիքն է, բայց համոզված եմ, որ համախոհներ էլ կգտնվեն: Այնուամենայնիվ, ճաշակին ընկեր չկա…

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Ճաշակին ընկեր չկա ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 29 komentar: di postingan Ճաշակին ընկեր չկա
 

29 կարծիք:

Shushan said... | December 17, 2010

''Երեւի ուշ ա կեղտոտվում ու 2 շաբաթվա չլողանալը լավ քողարկում ա: Կամ էդ հաշված չոլկեն: Երեւի էդ էլ չսանրվելու լավ միջոց ա" -մեռա~ :))))))))))))'

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

:D:D Ես հլը շատ մեղմ եմ գրել: Իմ կարդացածները որ կարդաս, մեռնել-ը մեղմ ասած կլնի: :D:D:D:D:D

125... said... | December 17, 2010

Վահագն ջան, որտեղ ինչ փոստ կարդում եմ, "սև" գույնն են քլնգում, ամեն անգամ ինձ թվումա, թե ինձ են "կպնում" :)․ Էդ գույնը ես սիրում եմ - "սև"ը կապ չունի երևի "Քյառթ" լինելու հետ․ :D․ Էս մասին արդեն մի 100․․000 բլոգում կարդացել եմ :)

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

Հաստատ սաղ տեղ սեւն են քլնգում, բայց ես քլնգում եմ էտ անկապ Versace, Gucci, D&G սեւը, ոչ թե նորմալ սեւը: Ասեմ ավելին, որ իմ սիրած գույն էլ ա ու իմ ամենասիրած շորերը հենց սեւ գույն են: ՈՒղղակի զզվում եմ, որ սաղ պատենտ են հագնում ու ես էլ էտ ֆիրմաների օրիգինալ շորերը ունեմ, բայց չեմ կարում հագնեմ: Զզվում եմ...

125... said... | December 17, 2010

Չոլկեն էլ, ինչքան գիտեմ, աղջիկներին դուր գալու համար են անում․ Ու ինչքան տեսել եմ, լավ էլ արդարացնումա․

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

Ու գիտես ինձ ինչ են հարցրել սփյուռքահայերը????? Ասում են. "Էտ ճիշտ ա, որ չոլկեն որ հատիկ-հատիկ սանրած ա, էտի նշանակում ա, որ իրանք էտքան ընկերուհի ունեն": Ինձ չի թվում, որ էտքան արդարացնում ա: Տենց ըլներ, Հայաստանում սաղ ընկերուհի կունենային: Ու հիմա մենք "գնում ենք" Եվրոխորհուրդ ու աղջիկների մտածելակերպը փոխվում ա: Հիմա քո չոլկեն տենց ա???????

125... said... | December 17, 2010

բնականաբար՝ չէ, հակառակ դեպքում ես ընկերուհի կունենայի :D․ Գիտես, մի անգամ ինչա հետս եղել՞․ Մի աղջիկա կար, իրան սիրում էի, 1 տարի չարչարվեցի՝ ոչինչ չստացվեց մոտս․ Մեկ էլ իրան մի օր տեսա մի հատ տենց չոլկավոր կլոնի հետ․ Ֆազերս քցել էին․ Փաստորեն իմ սիրած աղջիկն էլ քյարթուհի էր եղել, չէի իմացել․ Հետո տենց սաղ հանդիպածներս երկար մազերով "տղերքի" նախընտրեցին :D․ Մտածում եմ, կարողա ես էլ տենց պտի անեմ՞ :D ու թաթուլ լսեմ՞

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

Քայռթ սիրող աղջիկները հիմնականում հենց քյառթերի բնակավայրերից են ըլնում` Արեշից, 3-րդ մասից: Մազերդ ինչ ուզում ես արա, էտ մենակ քեզ ա վերաբերում: Բայց երկարությունն էլ էնքան պիտի թողես, որ գոնե մի 2 ձեւ մինիմում կարանաս սանրես:

125... said... | December 17, 2010

Չէ, կասեյի՝ երկար մազերը տարածք չեն հարցնում - Ապարան, Զեյթուն, Հրազդան, Եղեգնաձոր․ Էսա աշխարհագրությունը քյարթուհիների - ահագին մեծ․ (Երևի՝ ողջ Հայաստանով մեկ):D

Երկար մազերը տարածք չեն հարցնում․ :D

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

Հա, բայց հիմնականում տեղակայված են իմ նշած տեղերում: Էս լինքը կարդա ու դրա ներքեւի լինքն էլ մի հատ նայի http://wp.me/p1arGN-4m

Tigran said... | December 17, 2010

:)

125... said... | December 17, 2010

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, lavn er, dipuk :D :D :D
Vahag jan, mek el gites inch@ chem haskanum - erkar mazerov qyartun, mi "hat" het@ qyartuhi - Niva qsheluc, mej@ mi hat "edo" erguma "gref areq txerqin, lseq edoyi erg@ u kayfavat areq, ....", kam el dolya varavskaya (bayc ed txu het kap chuni :D, prosto ira barbarov - inq@ porja"), - karoxa ed kayfa, minchev hima chem haskanum :D, axr gitem vor Nivan zib il meqenaya, ed erg@` lselu ban chi.

Mi hat el aveli hetaqrqir ban - harsaniqnerum el en ergum "dolya varavskaya", erevi hars@ vor qyartuhia, dranica :D

(es verjum em tenc harsaniqi exel :D), cicaxic mernum ei :D, harsn el parum er :D

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

LIKE :D Մենակ հայերը կարան ամենագնացը դնեն ու քաղաքում քշեն: Էս քանի վախտը մի հատ փոստ պիտի գրեմ էտ երկար մազերով քյառթուների մասին: Հայերից շատերը ուղղակի անկապ տարածք են վերցնում երկրագնդի վրա: Ոչ ապրելու իմաստը գիտեն, ոչ ձեւը: Սաղ օրը նույն բանն ա իրանց մոտ` առավոտը մի հատ հավեսի համար ինստիտուտ էրեւան, մաշնով մի քիչ ման գան, խմեն, փարթի, մաշնով Աբովյան-Թումանյան Տերյան-Սայաթ-Նովա-Մաշտոց գազ տան: Այ էս ա Հայաստանում ապրելակերպը:

125... said... | December 17, 2010

հա Ճիշտա.
էդ փոստին էլ կսպասեմ, բայց մի բան էլ․
ամենազավեշտալին մոռացա ասեմ, հետո առիթ չի լինի :D․

- Դասարանցուս հարսանիքին էլ թաթուլն էր երգում էդ հարսն էլ՝ մանկավարժականի դասախոսներից էր, պարարվեստի․ ահագին պարեցին, ուրախացան :D. ասում եմ էդ ուսանողներն ինչ են անում իրա դասից հետո - երևի գնում եմ "ամենագնաց քշելու ու "էդոյի" երգը լսելու .... Աբովյան-Թումանյան Տերյան-Սայաթ-Նովա-Մաշտոց ․ :D

Վահագն Քեշիշյան said... | December 17, 2010

Դրա համար էլ էս օրն ենք հիմա:

125... said... | December 17, 2010

հա, հաստատ

Ann said... | December 31, 2010

Vahagn, ete qez et qyartuner@ dur chen galis dzgti iranc masin mi mtaci ev ushadrutyun mi darcru, apri qo hamar, vorovhetev es kyanqum amen mart ira hamara aprum, ete et mart@ voroshela qyartu linel et ira xntirna. uxaki nkatel em vor qyartuneri masin shat es grum:)

Վահագն Քեշիշյան said... | December 31, 2010

Ես հենց գնում եմ 3-րդ մաս, բաաաաաաաաաաաաաա, սաղ վրես են նայում: Մի բան էլ կա: Էտքան բան որ իմ հետ ա էղել քյառթուների հետ, երեւի ոչ մեկի հետ չի էղել: Ես մի ամբողջ քաղաք ունեմ քյառթու չուզողների:

Ann said... | December 31, 2010

Isk klini qyartu asvaci bacatrutyun@ gre??? axr inc tvuma qyart linel@ chi vor ....., mart pti mart lini

Վահագն Քեշիշյան said... | December 31, 2010

Դու շփված կլնես քյառթերի հետ ու տեսած կլնես, թե իրանց քանի տոկոսն ա "ՄԱՐԴՍ ՄԱՐԴ ԸԼՆԻ"-ին համապատասխանում: Մեջները կան լավերը, բայց շատ քիչ են :(:(:(

Ann said... | January 01, 2011

qich en bayc kan:)

2010 in review « Վահագն Քեշիշյանի Բլոգը said... | January 02, 2011

[...] Ճաշակին ընկեր չկա December 2010 16 comments 4 [...]

HOBOMAN said... | April 14, 2011

Vahagn jan , atelutyamb es lcvac .... sirir amen inch .. iranq el @tex en irenc hetaqrqrutyunner@ tenum .... chi kara amen inch lini inchpes du es uzum , F = -F . du aveli lava qez bacahayti , hetaqrqrvi qezanov , du qez chanachi , mnacac@ tox iranc masin mtacen ...
u V. Visockii nkarn el indz tvuma shat antexin es drel , et blatnoy chi , kxndrem hanes ...

HOBOMAN said... | April 14, 2011

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8B%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D1%91%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

Վահագն Քեշիշյան said... | April 14, 2011

Ես չեմ ուզում, որ ամեն ինչ իմ ուզածով ըլնի ու չեմ էլ կարա տենց բան ուզեմ: Ինձ մի բան ա պետք, որ հայերի մեծ մասը կարանա ինքնուրույն մտածել, այլ ոչ թե տենան ուրիշը ինչ անում ա, իրանք էլ անեն:

HOBOMAN said... | April 14, 2011

ksovoren ... bayc asem qez es kerpov djvar te hasnes qo uzacin .... isk urish inch vor ban pordzel es anel dra hamar ? pordzel es mardkanc sovoracnel inqnuruyn mtacel ?

Վահագն Քեշիշյան said... | April 14, 2011

Իմ շրջապատը արդեն կամաց-կամաց սովորում ա ինքնուրույն մտածել: Բայց էտի միանգամից չի ըլնում, դրա համար էլ դժվար ա :(

HOBOMAN said... | April 15, 2011

ok ... chhandznves :)
bayc et Visockii nkar@ anpayman hani , inq@ hech kap chuner et qo grac blatnoyneri het , amota nman Mec mardu nkar@ stex tesnel , inq@ poet a exel ...

Վահագն Քեշիշյան said... | April 15, 2011

Գիտեմ Վիսոցկին ով ա եղել, բայց ստեղ էտքանը չգիտեմ ու թացն ու չորը խառնել են իրար :( Իսկ հանելու մասին կմտածեմ, բայց ամենայն հավանակությամբ կմերժեմ խնդրանքդ: Ահավոր ա, որ մեր մոտ խառնում են ու մեծ մարդկանց հավասարեցնում են եսիմ ինչերի հետ :(