Գաղտնիք

Էսօր մտածում էի մի բանի մասին գրեի, բայց հետո փոշմանեցի, որտեւ էտի էն բաների մեջ ա մտնում, որ մարդ ոչ մեկին չի խոստովանում: Ինձ չի թվում, որ կա գոնե մի մարդ, ով ամեն ինչ խոստովանում ա ու ոչ մի բան գաղտնիք չի պահում: Միշտ մարդն ունենում ա գաղտնիքներ, որոնք ոչ մեկին չի ասում: Երբեմն էլ նենց բաներ ես մտածում, որ անգամ դու քո մեջ քեզ չես խոստովանում… Երեւի վախենում ես… Պատճառներից մեկն էլ մեր հասարակության մտածելակերպն է: Կարծում եմ իմացաք ինչի մասին ա խոսքը…


 

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Գաղտնիք ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 15 komentar: di postingan Գաղտնիք
 

15 կարծիք:

Shushan said... | December 18, 2010

Չէ, ես չիմացա... :(

Վահագն Քեշիշյան said... | December 18, 2010

Հիմնականում տղերքի մոտ ա ըլնում: Դե բաներ կա, որ ոչ մեկի մոտ չես ասում: Բաներ էլ կան, որ դաժե դու քեզ չես ասում, որովհետեւ վախենում ես ինքնագնահատականդ իջնի: Էտի հիմնականում հասարակության արդյունքն ա մարդու վրա:

125... said... | December 22, 2010

Ես ոնց որ թե քեզ հասկացա ։Ճ
հա, ճիշտա, տենց բաներ շատ կան, բայց էս վերջերս ես լավ էլ անտեսում եմ, ու եթե պետքա՝ ասում եմ էլ․ Մի բան կար չէի ասում - երեկ դա էլ ասեցի․ Մեր տղերքն ինձ հասկացան, ու ասեցին, որ տենց ճիշտա, դաժե իրանք էլ սկսեցին մտածել, էն ինչը որ ասում ու անում են - ճիշտա՞, թե էլ պետք չի ոչ ասել, ոչ անել :) - մնացածն էլ չեմ մանրամասնում, բլոգի contenti համար․
Karevory es em inc hangist zgum, vor el krutit chem ani :)

Վահագն Քեշիշյան said... | December 22, 2010

Մեկ-մեկ ռիսկով ասում ես, բայց էլի ամեն ինչ չի ըլնում ասել: Կարող ա մի շաաաաաատ փոքր բան չես ասում: Հենց էտ մի փոքրն էլ ասում եմ:

125... said... | December 22, 2010

հլը որ դուխով սաղ ասում եմ ։Ճ, հլը որ․

Վահագն Քեշիշյան said... | December 22, 2010

:)

aklambosti said... | December 29, 2010

Ինձ էս երգի մասին հիշացրեցիր:
http://www.youtube.com/watch?v=eEw1QqxNWAU
Ժամանակ կար ես էլ էի շատ բաներից ինքս ինձանից վախենում մեջս խոստովանեմ, ինչ մնաց թե ուրիշներին պատմեմ: Բայց մտքիս ազատություն եմ տվել, ու նենց լավ ա :) Իսկ գաղտնիքը վաղ թե ուշ բացվում ա, ուզես թե չուզես :) ու էդ ընկերները կամ մաման ու պապան բացարձակ կապ չունեն :)

Վահագն Քեշիշյան said... | December 29, 2010

Էտ լավ ա որ ազատ ես մտածում, հիմա ես ել եմ ազատ մտածում ու դրա համար էլ անում եմ էն, ինչ ուզում եմ, թքած ամեն ինչի վրա ու հայերի անկապ կարծիքների վրա, որ չգիտեն թե որտեղ ու ինչ են խոսում:

Մերի Մելքոնյան said... | December 31, 2010

ու էդ շատ լավ ա. թե չէ կան մարդիկ , որոնց կյանքը, կենցաղը, ներսը, դուրսը հայտնի շատերին.. տենց լավ չի...

Ann said... | December 31, 2010

Bayc hishir vor mi hay el du es

Վահագն Քեշիշյան said... | December 31, 2010

Ես հիշում եմ որ հայ եմ, դրա համար էլ մեկ-մեկ ուղեղիս պահով նեղվում եմ:

Վահագն Քեշիշյան said... | December 31, 2010

Տենց ընդհանրապես լավ չի, մանավանդ որ մարդիկ կան, որ ուզում են ամեն կերպ իմանան քո անձնականից: Զզվում եմ...: Բայց խոսքս ուրիշ բանի մասին էր ;)

Ann said... | December 31, 2010

Uxexi pahov nexvel petq chi, uxaki mer kyanqn e aydpisin, inc tvum a vor amen mart ete ira kyanqov u ira hamar apri hasta amen inch shat lav klini:)

Վահագն Քեշիշյան said... | December 31, 2010

Տենց կլնի, եթե ԱՄԵՆ ՄԵԿԸ իրա համար ապրի, բայց հայերը առանց ուրիշի կյանք մտնելու չեն կարում ապրեն:

Ann said... | January 01, 2011

hamadzayn em:)