Զզվում եմ…

Զզվում եմ, երբ ես դասից տուն եմ գալիս, մեր հարեւանները մեր տունն են ըլնում: Գալիս են նստում են ու չեն հասկանում, որ դասից հոգնած եկել եմ ու ուզում եմ հաց ուտեմ ու հանգստանամ: Ամեն ինչ անում եմ, որ գնան, բայց շատ պնդաճակատ են ու մինչեւ ինձ հունից հանելը նստում են:


Զզվում եմ, որ երբ մարշրուտկեն գալիս ա, հեռվից տենում եմ` մեջը տեղ կա ու որ դուռը բացում տենում եմ` մեջը տեղ չկա:


Զզվում եմ, որ ասում են. “Տգեղ աղջիկներ չկան, կան կույր տղաներ”: Ստեղ երեւի ավելի ճիշտ կլներ ճաշակին ընկեր չկա արտահայտությունը: Մի կողմից էլ ինչ եք հավայի ձեզ ձեւ տալիս, մի բանը որ տենց ա, ոնց կարաս ասես չէ: Հետո էլ ասում են` ինչ բնական ա, էդ բարոյական ա:


Զզվում եմ, որ աղջիկները իրանց ձեւ են տալիս ու իրանց թվում ա, որ իրանց սապոնած դեմքը ամենալավն ա ու աշխարհում մենակ իրանք են ու մնացածը ուղտ են: Մնում ա մենակ տղերքի հետեւից ռեպլիկ թողեն: Դե էս էլ հիմա մասամբ Հայաստանում կա, բայց դե մի օր էլ էս կդառնա համատարած:


Զզվում եմ հայերի` սեփական անձի պաշտամունքից, որ ամեն մեկը իրա “ես”-ը ամեն ինչից վեր ա դասում: Բայց նորմալ հասարակությունում բոլորը իրար հավասար են համարում:


Զզվում եմ, որ ֆիզկուլտի սաղ դասատուներն ու դասախոսները Եղվարդի բոթաս են հագնում: Երեւի իրանք շատ հայրենասեր են ու նախընտրում են հայրենականը:


Շարունակելի...

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Զզվում եմ… ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 19 komentar: di postingan Զզվում եմ…
 

19 կարծիք:

Акопян Карен said... | December 29, 2010

Es chgitem ynchi, gnalov aveli shat baneric em sksum zzvel!!!

Վահագն Քեշիշյան said... | December 29, 2010

Սովորական ա: Գնալով մեծանում ես: Աշխարհը ուրիշ ձեւ ես տենում ու ավելի շատ բան ես տենում

Ann said... | December 29, 2010

Զզվում եմ, որ աղջիկները իրանց ձեւ են տալիս ու իրանց թվում ա, որ իրանց սապոնած դեմքը ամենալավն ա ու աշխարհում մենակ իրանք են ու մնացածը ուղտ են: Մնում ա մենակ տղերքի հետեւից ռեպլիկ թողեն: Դե էս էլ հիմա մասամբ Հայաստանում կա, բայց դե մի օր էլ էս կդառնա համատարած:
Es verjna, es aveli shat em zzvum dranic:)

125... said... | December 29, 2010

zzvelov mianum em zzvelu. :)

Avetisyan said... | December 29, 2010

զզվելի պոստ էր ;)

Diana Eghiazaryan said... | December 29, 2010

Ինչ ծանոթ հոգեվիճակ ա, ես էլ եմ .....ում, բայց որոշել եմ էլ էդ բառը չասեմ, որ զզվանքը չշատանա, առանց դա էլ զզվածությունը մեզանում շատ ա:

Tigran said... | January 03, 2011

ետ ժամանակ հելի առանց մտածելու ասա՝

տուն տեղց չունեք , հելեք ձեր տներով, ել չտենամ ձձեզ ես ժամին ստեղ:

Նայի ոնց կոգնի

Վահագն Քեշիշյան said... | January 03, 2011

Գիտեմ կօգնի, բայց դե...

Margarit said... | January 04, 2011

Ես էլ մեր համալսարանից եմ զզվում-աղջիկ, աղջիկ , աղջիկ և կրկին աղջիկ...Հոգնել եմ արդեն աղջիկ հասկացությունից...
Բա համալսարանական պատերից ոնց եմ զզվել-ֆու ֆու ֆու... Չնայած քիչ մնաց`մի կերպ կդիմանանք:)

P.S.-Քանի որ առաջին անգամ եմ քեզ մոտ հյուր եկել Վահագ ջան, որոշեցի բառիս բուն իմաստով դատարկաձեռն չգալ: Մտածում էի, թե ինչ բերեմ ու հարմար տարբերակ չէի գտնում: Հետո որոշեցի, որ Շոկոլադից լավ տարբերակ դժվար թե գտնեմ: Մեծատառով եմ գրում,որովհետև ես իրեն շատ եմ սիրում:) Դե..ահա վերցրու` ՇՈԿՈԼԱԴ :)

Վահագն Քեշիշյան said... | January 05, 2011

Բարի գալուստ: :) Մերսի ՇՈԿՈԼԱԴ-ի համար, չնայած որ ես իրան չեմ սիրում, բայց եթե սպիտակն ես բերել, ուրեմն գժվում եմ իրա համար: Բա ձերը որ համալսարանն ա`
Տարբերակ 1. ՀՊՄՀ, տարբերակ 2. Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան:
Մագ ջան դասերից հետո գնա պոլիտեխնիկ մի կուշտ նայի տղերքին ու գնա տուն :Դ :Դ :Դ

125... said... | January 05, 2011

:), astvac amen inch hakarakna arel pastoren :), txa-txa-txa :), es el davadit em exel.

Վահագն Քեշիշյան said... | January 05, 2011

Ես գոհ եմ: Մեր մոտ համարյա հավասար ենք :Դ :Դ :Դ Հայաստանում մի քանի տեղ են տենց սեռապես կենտրոնացված:

125... said... | January 05, 2011

de tesnum es - sax xarna dasavorvel :)

Margarit said... | January 05, 2011

Ցավոք սրտի պետք է ընտրեմ 2-րդ տարբերակը:(
Խորհրդի համար էլ շնորհակալություն Վահագ ջան, բայց ես արդեն կատարել եմ իմ ընտրությունը` այցելելով Վազգենյան հոգևոր ճեմարան (Էնտեղ տեսականին շատ մեծա ու հետաքրքիր) :D

Վահագն Քեշիշյան said... | January 05, 2011

Մարդիկ բողոքում են, որ մանկավարժական են սովորում, դու էլ բողոքում ես, որ բրյուսով ես սովորում???????? Գիտես, քանի տղա հիմա կուզեր քո տեղը ըլներ... :D :D :D
P.S. - Տեսականին լավ ասեցիր :D :D :D Բայց մի տեսակ... :( :( :(

Margarit said... | January 05, 2011

Էխ...Միշտ էլ վատից էլ վատը կգտնվի...:(
Իսկ ես համաձայն եմ այդ տղաների հետ գոնե մի օրով տեղերով փօխվել:D

Վահագն Քեշիշյան said... | January 05, 2011

Մագ ես էլ եմ իրանց մեջ մտնում: Ուրեմն պայմանավորվենք փետրվարի մեջ փոխվենք :Դ:Դ:Դ

Margarit said... | January 05, 2011

:D
Ափսոս փետրվարին էլ դասի չենք լինելու: Հունվարին վերջացնում ենք դասաժամերը: Հետո կսկսվեն թեզ, քննություններ և այլն և այլն...Ու ես դեմ չեմ լինի , եթե ինձ փոխարինող գտնվի:) Պայմանավորվեցինք ;)

Վահագն Քեշիշյան said... | January 05, 2011

:) :D ;)