Արմենիքսյան հերթական հանդիպումն ու իմ օյինբազությունը

Հունվարի 22-ին տեղի ունեցավ Արմենիքս միկրոբլոգային համակարգի օգտվողների հերթական հանդիպումը: Էս անգամ արմենիքսցիներով գնացել էինք բոուլինգ խաղալու: Ասեմ, որ շատ լավ անցավ: Մթնոլորտը շատ ջերմ էր, մանավանդ, որ վիրտուալ շփումից հետո շփվում ես իրական կյանքում: Կյանքում մարդիկ ավելի հետաքրքիր են, ավելի ակտիվ ու աշխույժ: Հանդիպման ժամանակ պարզեցի, որ ես շատ էլ լավ եմ բոուլինգ խաղում, իսկ շատերն էլ առաջին անգամ էին խաղում, բայց առաջին անգամվա համար, ասեմ, որ լավ էլ խաղում էին: Խաղից հետո մնացինք 6 հոգով ու գնացինք բոլորի կողմից զզված, բայց իմ կողմից նրանց կոկտեյլը սիրված “Տաշիր պիցցա” :D: Կերանք, խմեցինք, մի լավ բողոքվեցինք, ոնց որ բլոգումս եմ ասում, հանուն Հայաստանի բարելավման: Բողոքելուց բացի համ էլ քննարկեցինք Արմենիքսի բարելավմանն ուղղված առաջարկները, որոնք պիտի Արմենիքսը էլ ավելի լավը դարձնեն: Զրուցելուց “հոգնեցինք” ու դուրս եկանք քաղաք: Գնացինք Կասկադ: Ես էշ-էշ որոշեցի
իջնող էկսկալատրով վերեւ բարձրանալ: Համարյա արդեն հասել էի վերեւը, երբ ընկա ու ծնկիս … Տենց “վիրավորվեցի” ու սկսեցի թոփալ քայլել:


Այ սենց ուրախ, հետաքրքիր ու իմ էշ խելքից ինձ համար տխուր վերջաբանով անցավ արմենքիսյան հերթական հանդիպումը:


P.S. - Ծունկս միակ տեղը չէր, որ “վիրավորվել էր: Բուլինգի ժամանակ ճկույթս մնած երկու գնդակների արանքը ու սալջարդի (արյունազեղում) ենթարկվեց, բութս գնդակներից արդեն ցավում ա:


Ես արյունոտ ոտով ու ճղված շալվարով սաղ քաղաքը ման եմ եկել :D :

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Արմենիքսյան հերթական հանդիպումն ու իմ օյինբազությունը ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 6 komentar: di postingan Արմենիքսյան հերթական հանդիպումն ու իմ օյինբազությունը
 

6 կարծիք:

anulikk said... | January 23, 2011

վաայ :D վերջը game over ? :Դ:Դ մնացած վնասվածքները չգիտեմ, բայց ցավացող բութը երևի բոլորիս մոտ էլ կա :Դ

Shushan said... | January 23, 2011

"Ես արյունոտ ոտով ու ճղված շալվարով սաղ քաղաքը ման եմ եկել :D "_ Դու իսկական հերոս ես, Վահագ :)
Ապրեք-ապրեք, միշտ սենց լավ անցկացնենք մեր հանդիպումները:

Վահագն Քեշիշյան said... | January 23, 2011

Չգիտեմ սաղիդ մոտ կա, թե չէ, բայց իմ մոտ ամեն խաղալուց հետո տենց ա ըլնում: Երեւի ուշ-ուշ եմ խաղում, դրանից ա

Վահագն Քեշիշյան said... | January 23, 2011

Ասում ես լավ անկացնեք ու դու չես գալիս????? :( Էլ չտենամ :D Շուշ, ձեւ արա ու հաջորդ հանդիպմանը արի ;)

Shushan said... | January 23, 2011

Մյուսին անպայման գալու եմ :)

Վահագն Քեշիշյան said... | January 23, 2011

Հուսանք: Ու մի բան էլ, քեզ իմ կազմակերպած բլոգգերների հանդիպմանն էլ եմ սպասում ;)