Քյառթերի "անհավանական" հայացքները


Շատ քիչ տեղեր կան քաղաքում, որ քյառթ կոչվածները ըտեղ չեն գնում: Հիմնականում դրանք սովորականից մի քիչ կամ էլ շատ թանկ տեղերն են: Հիմա ես Queen Burger-ում եմ: Ստեղ եմ, որտեւ միակ համով չիզբուրգերը ստեղ են տալիս ու նորմալ WiFi կա: Գնացի նստեցի ամենավերջը, որ հանկարծ քյառթերը իրանց գլուխը չկոխեն նոթիս մեջ: Շատ սոված եմ: Առավոտվանից բան չեմ կերել: Մտա ու սկսեցի պատվիրել: 1 հատ դաբլ չիզբուրգեր, 1 հատ համբուրգեր փափկամսով, 1 հատ մանգոյի սոկ…: Մինչեւ պատվերս բերելը կոմպս բացեմ ու գործ անեմ: Հենց կոմպս բացեցի, սաղ աչքերները չռեցին վրես, ոնց որ եսիմ ինչ տարօրինակ բան եմ անում: Երեւի տկլոր ման գայի տենց չնային, ոնց որ կոմպ բացելուս: Լավ, պատվերս բերեցին ու կոմպս դրեմ մի կողմ: Չիզբուրգերս ուտելու ընթացքում կողքի սեղանի մարդիկ գնացին ու 2 ոչ էն ա աղջիկ, ոչ էն ա կնիկ էկան: Սրանք խոսում են, ասում են հլը նայի ինչքան ա պատվիրել: Էն մեկն էլ ասում ա դե երեւի սոված ա :) Կերա պրծա, սոկս խմեցի: Մինչեւ իմ գալը, իմ դիմացը մի հատ քյառթ էր նստած: Ուտելուցս հետո սրա ընկերները էկան: Երեւում ա, որ ինքը երկար ժամանակ ստեղ նստած ա ու ընկերներին ա սպասում: Ընկերները եկան ու սկեցին ծխԱլ: Հա, իսկականից ծխում էին: Զարմանում եմ, թե ոնց պաժառնի չեն կանչում: Էս քյառթերի պատվերը.


1 հատ ջուր


1 հատ կոլա


2 հատ սեւ կոֆե:


Սրանք ծխեցին, ծխեցին ու մոխրամանը լցվեց: Իմ սեղանինն են վերցնում: Էս էլ լցրեցին: Էտ ամբողջ ընթացքում ուշադիր ինձ են նայում: Հետաքրքիրն էն ա, որ սաղի ուշքն ու միտքը իմ կեդերն են: Մի հատ կոմպիս են նայում, հետո կեդերիս :D Սրանք հելան գնացին` կեղտոտ (ահավոր կեղտոտ, անշնորհք կեղտոտ) սեղանը թողելով: Սրանց գնալուց հետո էլ ուրիշ քյառթեր եկան ու նստեցին սրանց տեղը: Հիմա էլ սրանք են ծուխը կապել: Ինձ թվում ա, թե ես հիմա թոնիրում եմ: Սրանք էլ են պատվիրել քյառթերին հատուկ բաներ: Մենակ չայ ա սրանց սեղանին: Ախր սրանք քյառթ են, բա խի են տենց ուշադիր նայում? Ասենք որ գոմիկ ըլնեն, հլը ինչ որ տեղ հասկանալի ա, արա բայց քյառթերը?:D


Սրանցից մեկը, որ չայը խմեց, վերջում բաժակը խառնում ա, ուսումնասիրում, նորից խմում: Մնում էի մենակ շրջի: Սրանք էլ են անընդհատ նայում կեդերիս: Զարմանում եմ, սրանք Մալաթիայում կամ Ֆիրդուսում կեդ չեն տեսել (ինչքան գիտեմ, 2 տեղն էլ կան)? :)


Ուզում էի էս քյառթերի չոլկեքի հատիկները հաշվեմ, էն էլ անընդհատ շրջվում են ու չեմ կարում թիվը պահեմ ու էլ խառնում եմ:


Պայյյյյյ, սրանք ոնց որ մեծամիտ քյառթեր էին: 550 դրամանոցը հաշիվը 1000-անոցով փակեցին ու հելան: Այ սենց զարմանալի դեպքեր էլ են պատահում էս քյառթաստանում :)


Լավ, ես էլ կամաց-կամաց ցվրվեմ, քանի սաղ եմ ու էս անասունները վրես չեն հարձակվել ;)

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Քյառթերի "անհավանական" հայացքները ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 14 komentar: di postingan Քյառթերի "անհավանական" հայացքները
 

14 կարծիք:

Tigran said... | February 16, 2011

աապեր, մերոնք մինչև զարգանան ու հասնեն նրան, որ հեռախոս ու նոտբուկ կարաս հետտ ֆռցնես, Եվրոպայի մադրիկ կթռնեն լուսին կապրեն,չգիտես ստեղի կեսը չտես են:Չշարունակեմ, բայց ամոթ մեր ազգին:

anulikk said... | February 16, 2011

Վահագ ? ну как ты там ? :D

Arpine said... | February 16, 2011

Հետաքրքիրա որտեղ էիր...
Մի անգամ նման դեպք իմ հետ եղելա թեյարանում (ես միշտ մտածել եմ, որ ԹԵՅԱՐԱՆ հայ քյառթերի համար անհասանելի հասկացությունա)... Մի անգամ ընկերուհուս հետ մտանք թեյարան, և մեզ պատեց մառախուղը...
:D
Բա ո~նց էին մեզ նայում....
:D
Ահագին ուրախացանք...

Վահագն Քեշիշյան said... | February 17, 2011

Արփինե ջան գրել էի, որ Queen Burger-ում էի: Ըտեղ ընդհանրապես էտքան քյառթ չի ըլնում, բայց էսօր լիքն էին :(

Վահագն Քեշիշյան said... | February 17, 2011

Շատ լավ եմ: Ըտեղից հելա ու մտա մետրո: Հիմա էլ մետրոյում են սաղ քյանրվել ու ուշադիր, ոտից գլուխ զննում են: Անասուն են սրանք...

Վահագն Քեշիշյան said... | February 17, 2011

Տիկ, հլը որ պոստը արդեն քցում էի ինտերնետ, էտ ընթացքում տենաս ոնց էին նայում: Դրա համար էլ ուզում էի Յամ գնայի, էն էլ ընդեղ տեղ չկար, ստիպված գնացի Քուին: Քուինում միշտ էլ չտես են, վերջիվերջո Ռասսիա ա :(

anulikk said... | February 17, 2011

յա... էս չլնի տուն չես հասել?? գրառմանդ նկարի բացակայությունը ինձ ստիպումա արդեն լուրջ անհանգստանալ...
P.S. ինչի իրանք մետրո էլ են նստում ? ես գիտեի մենակ "ախպերների" 7-ով կամ նիվեքով եմ ֆրֆրում կամ էլ հանդիպում են միայն պպզած :/ այլայլված սմայլիկ

anulikk said... | February 17, 2011

իրանք գիտեին, որ դու գալու ես :P
vahagn0105` քյարթերի մագնիս

Վահագն Քեշիշյան said... | February 17, 2011

Ալարում եմ նկարը դնեմ: Դե 3-րդ մաս կամ կայարան հասնելու ամենաարագ միջոցը մետրոն ա :D

Վահագն Քեշիշյան said... | February 17, 2011

Էլ մի ասա: Ուր գնում եմ, դրանք լիքն են :(

Սեդա Հակոբքյոխվյան said... | February 19, 2011

գոնե որ մենակ նայում են պիտի շնորակալ լինես,,բա որ ինրանց արևին կատակ են անում

Վահագն Քեշիշյան said... | February 19, 2011

Որ ասում են փորձը փորձանք չի, էս դեպքում հաստատ չէր անցնի :D

nunearz said... | April 02, 2011

:D :D Բայց ինչ պատկերավոր նկարագրել էիիիր... :D Լավն էր շատ :)

Վահագն Քեշիշյան said... | April 03, 2011

Ուղիղ եթեր էր, երեւի դրա համար էր տենց ստացվել :D