Չներելու համար չափազանց բարի եմ


Չներելու համար չափազանց բարի եմ:
Իրականությունն ա, բայց հիմա ոմանց մոտ քմծիծաղ ա առաջանում, ոմանց` մոտ հռհռոց, իսկ ոմանց մոտ` ուղղակի ժպիտ, որով նրանք ցույց են տալիս իրենց` ինձ հասկանալը (խուճուճ եղավ չէ՞): Արդեն մի քանի օր ա ստատուսներ եմ գրում, կոմենտներ եմ անում, որ բարիացել եմ ու սկսել եմ ներել: Գիտեմ, որ էս գրածս հիմա չի կամ չեն կարդում էն մարդը կամ մարդիկ, ովքեր մի ինչ որ սխալ բան են արել ու ես իրանց ներում եմ: Իսկ սխալ բան իրանք արել են, բայց իրանց տենց չի թվում, իրանք մի բան էլ իմ վրա են մունաթ գալիս: Երևի թե պաշտպանական ռեակցիա ա, ո՞վ իմանա: Լավ, ամեն դեպքում, իրանց ես ներել եմ ու սենց ես ևս մեկ քարով սիրտս թեթևացրի: Լավ եղեք…

Շարունակելի

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Չներելու համար չափազանց բարի եմ ini dipublish oleh Unknown pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 8 komentar: di postingan Չներելու համար չափազանց բարի եմ
 

8 կարծիք:

MaLu said... | August 09, 2011

errare est humanum :)

Վահագն Քեշիշյան said... | August 09, 2011

Լատիներենից էտքան էլ լավ չեմ, բայց ոնց որ թե միտքը հասկացա :)

Anonymous said... | August 15, 2011

Իսկ ինչո՞ւ երբ Ձեր նկատմամբ սխալ քայլ են անում Ձեր ընկերները կամ ծանոթները, Դուք նրանց դրա մասին չեք ասում.... Եթե չասեք, պարզ է, որ նրանք երբեք չեն ընկալի, որ սխալ էին...

Վահագն Քեշիշյան said... | August 15, 2011

Սխալներիցս մեկն էլ երևի թե էտ ա, բայց դե բնավորություն ա, ոչ մի բան չեմ կարա անեմ: Բայց ասեմ, որ ուշ թե շուտ ես պատժում եմ...

Anonymous said... | August 15, 2011

Ուրեմն վերնագիրը պետք է փոխել
՛՛Չներելու համար չափազանց բարի եմ, ներելու համար չափազանց չար՛՛ :D

Վահագն Քեշիշյան said... | August 15, 2011

Չեմ կարծում, որ ներելու համար չար եմ, ավելի ասեմ, չեմ կարում չներել: Շատ իրավիճակներ եմ տեսել ու պատկերացրել, դրա համար էլ հիմա հաստատ գիտեմ ինձ: Ամեն դեպքում, ներելուց հետո էլ ես ցույց եմ տալիս, թե ինքը ինչ ցավ կամ նման բան ա պատճառել ինձ:

Anonymous said... | August 16, 2011

Դեե ամեն դեպքում կարծում եմ՝ ներելուց հետո պետք է մոռանալ,,,

Վահագն Քեշիշյան said... | August 16, 2011

Մոռանալու դեպքում հնարավոր ա, որ իրանց մոտ սովորություն դառնա ու էլի նորից նույնը կրկնվի: Իսկ իմ համբերության բաժակը շատ փոքր ա: